Make-up: Lipstick essence 18 Matt Wanted!

Review Longlasting Lipstick Essence!


Hello Beauties!  
Het is al weer een tijdje geleden sinds mijn laatste blog post. Ik was eventjes helemaal inspiratieloos maar hier ben ik weer met een leuke cosmetische artikel voor jullie.

Jullie hebben al eens gehoord over de goedkope merk 'essence' die je in alle drogisterijketen terug kan vinden. Ik hoor jullie het al zeggen van  'ze zijn niet zo goed drm zo goedkoop'!? Maar daar zal een verandering in komen. Ik ga het vandaag hebben over de  lipsticks van essence. Je wordt gewoon verliefd op de lipsticks van essence, de lipstick geven je urenlang intense glans kleur zonder uit te drogen. Jullie vinden zeker je favo. kleur. Dit zijn mijn 2 warme favo. kleuren van  longlasting lipstick 'essence'. 


  • Longlasting lipstick 18 Matt Wanted!


Een donkere rood met een bordeaux ondertoon. 


1x over gegaan met een make-up doekje


  • 31 Glamour Queen!




Een nude roze kleurtje met paars ondertoon met felle glans.



Perfect! Daar ga je geen 'nee' op zeggen toch? 
De Longlasting lipstick Most wanted 'essence kosten 2,39 per stuk.
De lipstick glamour queen 'essence kosten 1,99 per stuk.



Geen opmerkingen: