Simply Winter outfits


Heey meiden! Welkom terug op mijn blog. Het is al een tijdje geleden dat ik nog een 'fashion' artikel heb geplaatst. Ik heb deze keer verschillende outfits voor jullie over dezelfde onderwerp.
 En het onderwerp zal gaan over
de outfits die ik het liefst draag in de winterseizoen.
In de winter draag ik het liefst een simpel warme outfit. Een goedzittende jas draag ik dan natuurlijk het meest en is zeer noodzakelijk voor mij tijdens het winterseizoen, zoals je ziet op de foto's. 
En op sommige dagen was het aan het vriezen dat ik ook een warme zachte dikke sjaal en handschoenen ben gaan dragen.  

Dit zijn mijn 2 lievelings winterjassen! 👇


Veel kijkplezier! 










1ste foto --> Jas: Zara - Jeans broek: New look - Enkellaars: C&A - Tas: Accessoires - Sjaal: Marktplaats hasselt (van zusj geleend) 

2e foto --> Jas: Zara - Jeans broek: WE - Midi jurk: Primark - Riem: Zara - Sjaal: Turkse sjalenwinkeltje in Turnhoutsebaan Antwerpen

3e foto --> Jas: Zara - Jeans broek: WE - Sjaal: New look - Tas: Accessoires - Enkellaars: Abdijstraat schoenenwinkel

Geen opmerkingen: