Beauty Shoplog |1|

Heey meiden! Welkom terug op mijn blog. 

De afgelopen week  ben ik weer eens de action binnen gegaan. En zoals gewoonlijk heb ik aantal leuke make-up & verzorgings producten gekocht. Ik ben dol als het aankomt op make-up producten en leuke decoratie spulletjes. En dat hebben ze er altijd in de action.

Eerst en vooral heb ik deze make-up doosje gekocht. Vond het op eerste zicht een leuke doosje met in het groot de het woordje 'Makeup' dat mij al direct aansprak natuurlijk :D. Wat daarin zit is nog leuker! Er zitten 2 verschillende blushes, de licht en wat donker roze. Ik vind ze persoonlijk allebei goed en mooi zitten bij mij, ze zijn van textuur erg gepigmenteerd. Er zitten ook 2 verschillende poeders in, ook weer een lichte en wat donkere kleur, die vind ik dan weer niet egt goed en zijn niet goed gepigmenteert. Ook zitten er aantal leuke kleurtjes oogschaduws! Aan de linkerkant zijn het de kleurtjes met bruine, roze lichte tintenjes en aan de rechterkant de zwarte,grijze,witte donkere tintjes.
En je hebt er mascara,oogpotlood in zwart en bruin in zitten die vind ik ook heel goed, de mascara laten geen klontertjes achter. Dan zitten er ook 2 mooie felle kleurtjes lipticks in, een rode en roze. Die vind ik niet echt mooi zitten op mijn lippen en droogt mijn lippen fel uit.
Het doosje heeft een spiegeltje die ik niet gebruik haha ik gebruik liever mijn spiegel met lichtjes van mijn makeup tafel.


 Ik heb ook 3 kleurtjes oogpotlood gekocht. Ik wou ze zeker eens uitproberen. Wou graag een paars achtig kleurtje en de turquoise! En ze zitten goed maar blijven niet lang zitten op mijn waterlijn maar wel tussen mijn onderwimpers. Daar vindk het ook heel mooi zitten.

Dan heb ik ook een handencreme gekocht en een en klein schattig leuk potje. De handencreme heeft een geur van cocosnoot. Vind het een heerlijke aangename geur. Mijn handen voelen er zeker en vast heel zacht aan. Laatste tijd hebk wel last van droge handen. En wou ze ook lekker laten ruiken haha daarom deze cocosnoot handcreme!

 Nu, het potje zag er zo schattig uit, kon het echt niet laten liggen hihi. Met de leuk bloemtje bovenaan. Ziet er zo vintage uit! Ik gebruik het gewoon nu als decoratie.

Dat was het dan, mijn shoplog! 
Tot de volgende blogartikel...:) 

Salima xxx
________________________________________________________________________________

Geen opmerkingen: