Outfit of the day: Black and white print with a goldbrown finish!

Heey meiden! Hier ben ik dan weer met een leuk outfit die ik afgelopen week donderdag droeg. Elk week op donderdagmiddag ga ik naar een volwassenonderwijs voor de opleiding 'visagie'. Het waren altijd leuke interresante lessen geweest, je leert veel bij over het opmaken van je ogen en het foundation aanbrengen enzovoort. De laatse les hebben we het over het contouren en highlighten gehad. Ik wou er altijd al meer over weten, was ook altijd benieuwt naar het resultaat. Soms zie je een hele verschil na het contouren en highlighten, je verandert precies het gezichtsvorm, vind dat soms echt geweldig om te zien. 
Ik neem om de week de metro, de andere week ga ik met de auto. Soms rij ik samen met een vriendin (medeleerling) naar huis die de les visagie ook volgt. Vind het super lief van haar.. 
De afgelopen week had ik de de metro genomen maar voor ik in de metro zat heb ik nog moeten wachten omdat ik er te vroeg stond... bij het wachten heb ik aantal foto's laten nemen voor mijn blog tot de metro er eindelijk was. :)
Ik wens jullie nog een geweldige week inshallah! 

  • Dit zijn mijn 'visagie' spullen & MUA penselen die ik elk week weer moet meenemen naar de les. :)

  •    OOTD:






Details Outfit:
Leren jas: Pimkie -  Jurk:Primark - Riem:Primark- Jeans:WE - Ketting:Primark - Tas:Brussel Molenbeek - Ring:Six - Schoenen:Primark.


WithLoveSalima xx
___________________________________________________________________________

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Super leuke ledere jasje !! Mooi gedaan ❤

Unknown zei

Bedankty sgattie! Xx