Skincare routine!


Huidtype: Ik heb een gemengde huid. Mijn  wangen zijn voornamelijk normaal en mijn t-zone is vettig.  Ik heb soms last van acne, meestal bij mijn kin.

=Reinigingsproducten: 

•Vichy Normaderm  Reinigingsgel tegen onzuiverheden


Voor vrouwen met onzuivere huid, last van acne, verstopte poriën, glimmende ( vettige) huid. De reinigingsgel gebruik ik al jaren en geeft mij een fris gevoel. Mijn huid voelt zachter aan en gezonder. Het droogt niet de huid uit. Ik gebruik het elke dag 's ochtends en 's avonds. Breng het op een vochtig gezicht aan, daarna afspoelen met lauw warm water. 

Nutritive vegetal, dag en nacht creme


Een voedende verzorging voor 24 uur. Het is een dikke comfortabele dikke creme die geen vettige laagje achterlaat. De creme heeft een heerlijke geurtje. Het bevat plantaardige bestanddelen; extract van plantensap uit de essenboom,, macadamia olie, karitéboter en hamameliswater uit biologische teel. Ik gebruik het in de avond voor het slapen gaan.             De prijs komt op 6,95. Je vind het creme in Yves-Rocher, een klein verzorgings winkeltje dat ook make up en parfums verkoopt. 

•Arganolie 100% puur

 Ik heb de arganolie van Marokko uit Agadir. Ik wou het al heel lang, maar op het internet was het geen goedkoop prijsje. Arganolie kan ook onder andere gebruikt worden voor je handen, haren en voeten. Ben super tevreden met deze arganolie! 














Salima xxx

Geen opmerkingen: