OOTD: Sun-day @ the park!

Hello meiden! Welkom terug op mijn blog.
De afgelopen zondag was het een warm zonnige dag. Had de zon zo gemist!
Op zo een dag kan je niet gewoon binnen blijven zitten, maar naar een park gaan in je buurt en er een leuke dagje van maken. En natuurlijk ook genieten van de zon. Ik laat dan ook meestal leuke foto's van mijn outfit maken in zo'n dag en maak er een blog artikel van voor jullie. 
Ik draag de midi jurken laatste tijd graag, ik combineer het liefst met een rechte smalle broek en enkellaarsjes of all stars.  


Je kan een midi jurk dragen met een midi vest maar ook wel eens met een blazer. De midi jurken en vestjes waren overal in de kledingswinkels te vinden. Was er direct verlieft op en nu nog steeds.

Midi dress: Primark
Blazer:H&M
Skinny jeans:H&M
Shoes: abdijstraat antwerpen




Salima xxx

Geen opmerkingen: